luni, 14 martie 2011

Inna: "Mi-am dorit foarte mult să devin cântăreaţă şi în momentul de faţă nu pot să-mi imaginez viaţa fără muzică"


Inna, cea mai în vogă cântăreaţă din România peste hotare ar vrea să joace într-u film, dar nu ar renunţa la muzică pentru actorie.

Experienţa de a juca într-o peliculă ar fi una benefică dezvoltării profesionale a artistei, dar nu ar renunţa niciodată să mai cânte, chiar dacă s-ar descurca bine ca actriţă.

"Îmi place foarte mult actoria şi recunosc că mi-ar plăcea să încerc. Însă, tot nu aş renunţa la muzică. Mi-am dorit foarte mult să devin cântăreaţă şi în momentul de faţă nu pot să-mi imaginez viaţa fără muzică, face parte din mine.", a declarat Inna pentru ziare.com.
Inna a mai spus că oraşul ei preferat este Parisul, dar s-ar muta acolo numai dacă acest lucru ar fi necesar carierei sale.

"M-aş muta dacă asta m-ar ajuta în carieră. Iar dacă ar fi să aleg, aş alege Parisul, pentru că e oraşul meu preferat", a mai spus Inna.