luni, 27 decembrie 2010

Exclusiv: INNA se gândeşte să plece din România!

EXCLUSIV!
Aşa cum v-am promis, echipa InnaDailyRomania a stat de vorbă cu Inna şi a încercat să afle cât mai multe despre viaţa şi planurile ei de viitor.
Ai crezut că eşti la curent cu toate detaliile din viaţa INNEI? Că o cunoşti mai bine decât te cunoşti pe tine? Ei bine, află că mai sunt lucruri interesante despre care nu aveai habar.
Echipa InnaDailyRomania a pregătit, în exclusivitate pentru voi, un interviu cu cel mai iubit artist al momentului! Aşadar, citeşte interviul de mai jos şi află mai multe despre INNA.

InnaDailyRomania: De unde provine numele tău de scenă?
INNA: Aşa mă alinta bunicul meu. L-am ales pentru că îmi amintea de el şi pentru că e scurt, uşor de reţinut.
InnaDailyRomania: Ce crezi că ți-a lipsit pentru a câștiga premiul “Best European Act”? Cum crezi că vei primi titlul de “International Revelation of the Year”, de la NRJ Music Awards?
INNA: Voturi :)) Îmi pare foarte rău că nu am câştigat 'Best European Act', era un lucru foarte bun pentru mine şi pentru România, dar nu a fost să fie. Nominalizarea de la NRJ mă onorează pentru că în categoria 'International Revelation of the Year' sunt nominalizaţi artişti care au cam făcut legea în muzică anul acesta.
InnaDailyRomania: Dintre toate hit-urile tale, care este favoritul tău și de ce?
INNA: De Sun is up m-am îndrăgostit încă de la prima ascultare. Mi-a plăcut foarte tare pentru că este o piesă veselă, care îţi da chef de viaţă.
InnaDailyRomania: Dacă mâine ai avea posibilitatea să intri în pielea unui alt om, personaj, vedeta etc., cine ai vrea să fii? De ce?
INNA: Pink. O admir foarte mult, mi se pare un artist complet.
InnaDailyRomania: De ce crezi că ai atât de mult succes, atât în România, cât și în străinătate? Poţi spune că norocul este mai important decât şcoala?
INNA: Am avut piese foarte bune, o echipă profesionistă şi m-am bucurat de suportul publicului, căruia îi sunt recunoscătoare. Cu siguranţă, imaginea îşi are rolul ei. Familia mereu m-a susţinut din toate punctele de vedere. M-a ajutat foarte mult să ştiu că ei cred în visul meu. Cred că cel mai important lucru este să crezi în tine şi să munceşti pentru a-ţi atinge obiectivele.
InnaDailyRomania: Frumusețea este clar unul dintre atuurile tale. Ce faci ca să o întreții?
INNA: Mulţumesc! Nu fac nimic special, nu ţin o dietă, nu merg la sală.
InnaDailyRomania: Cât de des mai apuci să vii în țară? Unde te simţi cu adevărat “acasă”?
INNA: Destul de rar în ultimul timp, am multe vizite promoţionale şi concerte în străinătate. La Neptun, acasă mă simt la Neptun.
InnaDailyRomania: Te-ai gândit vreodată să părăseşti România? Dacă da, care ar fi ţara în care ai merge?
INNA: M-am gândit. M-aş muta temporar dacă m-ar ajuta în carieră. Nu m-am gândit în ce ţară, îmi place foarte mult Franţa, dar n-aş putea să mă mut definitiv nicăieri.
InnaDailyRomania: Descrie-te în cinci cuvinte
.
INNA: Ambiţioasă, muncitoare, sinceră, carismatică şi energică...(râde)
InnaDailyRomania: Un mesaj pentru toţi fanii tăi care citesc acum acest articol!
INNA: Vă mulţumesc vouă şi tuturor celor ce şi-au făcut timp să citească acest interviu.